top of page
Frequently
Asked
Questions
-
Wat is jullie reserveringsbeleid?Graag willen we je vragen om op tijd te komen en de tijd van je reservering aan te houden. Dit zorgt ervoor dat wij onze doorstroom en kwaliteit in de hand kunnen houden en je zo een geweldige tijd kunnen bieden. We houden je tafel voor je vast tot max. een half uur na je reserveringstijd. Daarna is het mogelijk dat deze is weggegeven aan iemand anders.
-
Is het verplicht om bij jullie te reserveren?Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekert zijn van een plekje? Dan raden we aan om op tijd te reserveren.
-
Hoe lang duurt het tijdslot van mijn reservering?Het tijdslot duurt 2 uur. Afhankelijk van de drukte, vragen we je om je aan de eindtijd te houden.
-
Hoe kan ik reserveren?Je kunt gemakkelijk en snel reserveren via de button onderaan!
-
Ik ben wat later voor mijn reservering, wordt mijn tafel nu weggegeven?Je tafel wordt indien mogelijk 30 minuten vastgehouden.
-
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?Via de bevestigingsmail van je reservering of geef ons een belletje.
-
Ik wil graag reserveren voor een grote groep. Hoe doe ik dat?Dat kan door een mailtje te sturen naar: info@brasseriemilo.nl
bottom of page